štvrtok, 29. júna 2017

Aesthetically pleasing Book TAG


Milujem tagy a milujem pekné knižky. A presne tento tag je o pekných knihách, takže keď som ho prvý krát zbadal, vôbec som neváhal, vedel som, že ho musím raz spraviť, ibaže sa mi nechcelo nafotiť fotky...no, a konečne som sa dostal k tomu, že urobil som pár fotiek a konečne môžem publikovať tento tag!


1. NAJLEPŠIE COMBO FARIEB NA OBÁLKE


Pri tomto mi hneď napadla Lirael. Síce mám jednotku rozčítanú možno aj dva roky a asi sa k nej vôbec nevrátim, Lirael má podľa mňa najkrajšie farebné combo na obálke. Nielenže tam je presne tá modrá, ktorú ja môžem, ono tam je tmavá a biela. Úžasné farby!


2. OBÁLKA S NAJLEPŠÍM FONTOM


Nuž, toto bolo ťažšie, nakoľko dosť často sa stáva, že originálny font na obálke je drahý a preto ho vydavateľstvo, ktoré danú knihu prekladá, nahradí niečím iným. Ale font, ktorý je použitý na obálkach Tigrej ságy sa mi ešte stále po tých rokoch páči!


3. NAJKRAJŠIA JEDNODUCHÁ OBÁLKA


Tu niet čo dodať. Kniha Proč jsme se rozišli je krásna a jednoduchá zvonku aj zvnútra. 


4. NAJKRAJŠIA PREDSÁDKA


Po prvé, dúfam, že som to preložil správne, pretože ak endpages nie je predsádka, tak ma porazí. A po druhé, táto patrí scenáru na Fantastické zvery. Páči sa mi, ako sú tie hviezdičky zafarbené tak, aby ste mali istým spôsobom dojem, že sa troška hýbu. (Aspoň ja mám vždy taký pocit.)


5. NAJKRAJŠIA MAPA

7

Nehľadiac na to, že túto knihu mám rozčítanú takmer dva roky, stále má jednu z najkrajších máp vôbec. Kódex tieňolovcov je vlastne celý pekne spracovaný, a jeho mapku si stále pamätám ako jednu z naj.


6. NAJKRAJŠIA NAHÁ KNIHA


Tak tu je to jasné - Illuminae vás dokáže svojou krásou udiviť vždy a všade, dokonca aj keď je nahá. 


7. NAJKRAJŠÍ "ZADOK" KNIHY


Nové edície kníh zo série Harryho Pottera majú vždy vzadu nejakú ilustráciu. Pri ohnivej čaši je to toto legendárne trio, a mne sa táto drobná kresbička veľmi, veľmi páči :-)


8. NAJKRAJŠIE HLAVIČKY KAPITOL


Najprv som chcel sem dať nejakú knihu z HP, pretože pri každej kapitole je obrázok, ale nechcel som sa opakovať a tak som siahol po Podivných deťoch. Tu je každá kapitola cez celú stranu a staromódna (ako to inak nazvať, neviem) vzorka krásne dotvára celý dizajn.


9. NAJKRAJŠIE ILUSTRÁCIE


Znovu som sem chcel dať niečo z potterovského sveta, pretože ilustrovaná edícia je krásna, ibaže som sa rozhodol nebyť taký opakovaný a rozhodol som sa, že sem dám niečo novšie. Tak som sa rozhodol pre knihu, ktorú som dočítal nedávno, a je to Čarovné zaklínadlo - kniha je plná krásnych a drobných obrážtekov, takže to bolo ľahké.


10. NAJKRAJŠÍ CHRBÁT


Znovu som chcel niečo nové, niečo iné, a Poušť v plamenech má krásny chrbát: znovu tam je tá krásna modrá farba, ktorú ja absolútne milujem a čo je ešte lepšie, je tam zlatá fólia, na ktorej mám závislosť. Keď je na nejakej knihe, ihneď kupujem.


11. NAJKRAJŠIA OBÁLKA


Fuch, tak toto bolo neskutočne náročné pre mňa. Poličky mám plné krásnych kníh, ale vybrať jednu?! To je rovnako ťažké ako vybrať najlepšiu knihu zo všetkých. Napokon som sa, ALE, rozhodol pre Šepotání od A.G.Howard, pretože je pravda, že keď upratujem poličky alebo mám akúsi sentimentálnu náladu, vždy sa k nej rád vrátim a pokukám si ju. Šepotání má krásnu obálku, presne takú šialenú, temnú a plnú hmyzu ako je samotný príbeh.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!